17 תשובות
שואל השאלה:
אז זברה ^^^
אז זברה ^^^
אנונימי
בן אדם יכול להפוך למטוס? לא חושבת
טרנסיות בחיים לא היו "גבר" אומנם נולדו זכר אבל תמיד הרגישו נקבה
טרנסיות בחיים לא היו "גבר" אומנם נולדו זכר אבל תמיד הרגישו נקבה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הם לא באמת היו נקבות, זה פשוט בעיה נפשית.
אבל הם לא באמת היו נקבות, זה פשוט בעיה נפשית.
אנונימי
למה אתה חושב שלא אומרים שהוא חולה נפש אני שמתי אנשים שאמרו שבן אדם שנולד גבר אבל מגדיר את אצמו כאישה זה הזוי ולא נורמאלי
דבר ראשון כן יש אנשים שקוראים לזה מחלת נפש (למרות שזה ממש לא) והם פשוט לא מזוהים עם המין הביולוגי שלהם ויותר עם המין השני אבל למטוס אין רגשות או תחושות ולכל בני אדם אינם יכולים להזדהות איתם (ברור לי שזו שאלה סרקסטית ועל גבול המזלזלת לחלוטין אבל בכל זאת אני עונה ברצינות)
שואל השאלה:
זה המיעוט החכם אבל הרוב לא אומר ככה.^^
זה המיעוט החכם אבל הרוב לא אומר ככה.^^
אנונימי
שואל השאלה:
אני שואל ברצינות, ואגב שינתי את זה לזברה^^
אני שואל ברצינות, ואגב שינתי את זה לזברה^^
אנונימי
נולדו במגדר הלא נכון^^
גם לי קשה להבין נגיד "גבר גבר" שבגיל 20+ החליט שהוא אישה
אבל אם זה מגיל קטן שכבר שמים לב שמתחברים לצד הנשי יותר
גם לי קשה להבין נגיד "גבר גבר" שבגיל 20+ החליט שהוא אישה
אבל אם זה מגיל קטן שכבר שמים לב שמתחברים לצד הנשי יותר
אנונימית
אז שוב, אי אפשר להתחבר לזהות של זברה כל כך... אפשר להרגיש מזוהה עם המין השני כי אתה מדבר איתו ורואה כהשקפת עולמו אבל זברה היא יצור שאי אפשר לתקשר איתו או להבין אותו (לפחות אנחנו בני האדם)
שואל השאלה:
אז יש בינינו הסכמה לפחות שכאלה שחושבים שהם כלבים או חתולים או חיות אחרות (כן, יש כאלה), יש להם בעיה נפשית?
אז יש בינינו הסכמה לפחות שכאלה שחושבים שהם כלבים או חתולים או חיות אחרות (כן, יש כאלה), יש להם בעיה נפשית?
אנונימי
תחשוב לבד^ חיה זה מגדר ?לא
זה לא שהם מזדהים עם משהו לא הגיוני
זה לא שהם מזדהים עם משהו לא הגיוני
אנונימית
ברור לי שאת.ה לא מעוניינ.ת באמת להתעניין בקהילה הטראנסית וכאן כדי ליצור כאוס. אבל אני אענה למען אנשים שיכנסו לכאן.
לבני אדם יש מגדר ויש מין, אלו שני דברים שונים.
מין יש זכר ונקבה.
מגדר הוא דבר תרבותי שסיגלנו לעצמנו דרך לשונות פנייה, יחס אחד אל השנייה, מעמדות וכולי.
אלו העובדות גם מבחינה היסטורית, גם במחקרים ולא חסרים ממצאים.
אדם שנמצא על הקשת הטראנסית לעיתים נולד במין מסויים- ומגדר שלא 'תואם' את המין.
מטוס, הוא לא מגדר, הוא לא מין. הוא אובייקט במרחב, דבר דומם.
תודה רבה, להתראות
לבני אדם יש מגדר ויש מין, אלו שני דברים שונים.
מין יש זכר ונקבה.
מגדר הוא דבר תרבותי שסיגלנו לעצמנו דרך לשונות פנייה, יחס אחד אל השנייה, מעמדות וכולי.
אלו העובדות גם מבחינה היסטורית, גם במחקרים ולא חסרים ממצאים.
אדם שנמצא על הקשת הטראנסית לעיתים נולד במין מסויים- ומגדר שלא 'תואם' את המין.
מטוס, הוא לא מגדר, הוא לא מין. הוא אובייקט במרחב, דבר דומם.
תודה רבה, להתראות
נב.
אם בצורה כזו או אחרת אתה חושב שמטוס זה מגדר, ואני לגמרי רצינית, ממליצה ללכת לרופא. בי
אם בצורה כזו או אחרת אתה חושב שמטוס זה מגדר, ואני לגמרי רצינית, ממליצה ללכת לרופא. בי
ראית מישהו שאומר על עצמו שהוא מטוס?
אנשים אומרים ש2023 הכל מותר. טעות
אנונימית
השוואה טיפשית, מטוס זה דבר דומם.