7 תשובות
לא נורא אף אחד גם לא יודע מי את מהשם משתמש שלך
היי דברי איתי יש לי עצות
שואל השאלה:
אוי פאק זה לט על אנונימי
איך מה? להגיר?
אה איך להכיר חברות אממ סתכלי אני יודעת שזה קשה גם לי זה לא קל אהמ חרדה חברתית אהמ אבל תראי למי את הכי מתחברת עם מי את מרגישה הכי בנוח למי את נפתחת ואז תתקרבי אליהם תמצאי נושאי שיחה ואם יזרום אז מצוין
נראה לי היא הבינה שזה לא אנונימי וברחה חחח
אפילו שאין ממש ממה להתבייש