3 תשובות
אין לך מה לדאוג לגבי רישיון אתה לא חייב רישיון שיהיה לך חברה. ואם בחורה תפסול אותך כי אין לך רישיון היא חסכה לך לבזבז תזמן שלך על סתם איזה פקצה. אתה צריך למצוא מישהי שתקבל אותך ותנסע איתך באוטובסים אם צריך גם אם אין לך גרוש היא תאהב אותך אתה לא חייב שיהיה לך רישיון או משהו דומה אתה פשוט צריך למצוא מישהי שתאהב אותך ואת האופי שלך זה הכי חשוב. כל השאר רישיון וכו זה בונוס. וגם אותו דבר אתה צריך לדעת להכיל ולאהוב. ובזוגיות תמיד יש עליות וירידות אני בזוגיות כבר יותר משנה יש עליות וירידות וצריך לדעת להתגבר על הכל
תסמוך על עצמך
ומה שאתה מרגיש אם אתה רוצה חברה אז הגיל שלך והרישיון לא אמור להשפיע
ומה שאתה מרגיש אם אתה רוצה חברה אז הגיל שלך והרישיון לא אמור להשפיע
לגבי רישיון זה לא רלוונטי, אתה לא צריך למנוע מעצמך הזדמנויות רק בגלל זה.
ואם אתה לא יודע איך תהיה בתור בן זוג - אתה גם לא תדע עד שתנסה.
אם אתה מרגיש שאתה רוצה, ואתה מסוגל להכיל בן אדם נוסף חוץ מעצמך, אז לך על זה
ואם אתה לא יודע איך תהיה בתור בן זוג - אתה גם לא תדע עד שתנסה.
אם אתה מרגיש שאתה רוצה, ואתה מסוגל להכיל בן אדם נוסף חוץ מעצמך, אז לך על זה
באותו הנושא: