6 תשובות
^^^למה?
יכולים להתפתח קשרים מעולים משם.
יכולים להתפתח קשרים מעולים משם.
לבנות זה מסוכן להיפגש עם גברים מהאינטרנט זה תלוי בגיל הרוב
אני וחברה הכי טובה שלי מכירות באינטרנט שלוש שנים ועדיין לא נפגשנו :(
היא מבת ים אני מחיפה
היא מבת ים אני מחיפה
לפי דעתי צריך לחכות קצת ולא להיפתח מהר, את/ לא יודע/ת מי עומד מאחורי המקלדת
כמה שרוצים, אין זמן מוגבל.
רק במקום ציבורי, חברה שלי פגשה חברה מהאינטרנט במפגש של איזה בסיס מעריצים בתל אביב ודווקא היה טוב
אנונימית
באותו הנושא: