6 תשובות
^^^למה?
יכולים להתפתח קשרים מעולים משם.
לבנות זה מסוכן להיפגש עם גברים מהאינטרנט זה תלוי בגיל הרוב
Ssd
אני וחברה הכי טובה שלי מכירות באינטרנט שלוש שנים ועדיין לא נפגשנו :(
היא מבת ים אני מחיפה
לפי דעתי צריך לחכות קצת ולא להיפתח מהר, את/ לא יודע/ת מי עומד מאחורי המקלדת
כמה שרוצים, אין זמן מוגבל.
רק במקום ציבורי, חברה שלי פגשה חברה מהאינטרנט במפגש של איזה בסיס מעריצים בתל אביב ודווקא היה טוב
אנונימית