13 תשובות
אן בי
זה סגנון מאוד אמ.. סגנוני נקרא לזה
לנה דל ריי
יאא girl in red נכון
וגם גיין בורדו
girl in red
דודו טסה
the doors
bts
כי הם כאלה מיוחדים וחמודים
להקת הקייפופ היחידה שהשיגה השגים כאלה
הם שרים בכל הסגנונות
אוהבים את המעריצים שלהם באמת ולא כמו כל הזמרים הצבועים
the garden: enjoy, puzzle
julie
lamp
cocteau twins

(בראשון זה פרויקטים עצמאיים של חברי הלהקה)

וכל אמן שהמוסיקה שלו היא experimental זה אומר שהסגנון שלהם שובר את הגבולות הרגילים של ז'אנרים
דייר סטריטס
אין על מארק קנופלר
סלינה גומז אהובתי
הפסוליה של דייזי
פינק פלויד
dreamcatcher
אנונימית