6 תשובות
למה?? שווה רצח
אני לא הייתי מתביישת במקומך אמא שלך מגניבה רצח אני מקנאה בך.
הגיוני אבל אין לך ממה קעקועים זה יפה ואין דרך לשנות את זה אז עדיף שפשוט תקבל את זה
לדעתי לא
אין למה
אין למה
אם אתה לא מתחבר אז כן
אבל לא
אין לך מה להתבייש
כולה קעקועים...
אבל לא
אין לך מה להתבייש
כולה קעקועים...
כן
אנונימי
באותו הנושא: