6 תשובות
יש מצב חחח
יאו כיף לך
יאו כיף לך
חחח כןן
וואלה כן, בהצלחה
אם מישהו בא להתחיל איתך זה כי מצאת חן בעיניו, לא בגלל אלוהים, אלוהים לא קיים .
אנונימי
כנראה שכן
וואלה הקשיב לך ובגדול
תגידי לו תודה
תגידי לו תודה
באותו הנושא: