32 תשובות
כמו שאבא קריר אומר " תחביב נחמד "
לי יש פוטר של דברים מוזרים רק כי הוא יפה
אפילו לא ראיתי את הסדרה
אבל כן, יש לי חברה שעוצרת אנשים רנדומליים עם חולצות של להקות ושואלת אותם שאלות על הלהקה, הם לא יודעים לענות בדרך כלל
אפילו לא ראיתי את הסדרה
אבל כן, יש לי חברה שעוצרת אנשים רנדומליים עם חולצות של להקות ושואלת אותם שאלות על הלהקה, הם לא יודעים לענות בדרך כלל
דיימ אף אחד לא מסכים איתך
אנונימית
כי החולצה נראית טוב.
אני די בטוח שאנשים לא מסתכלים על חולצה שנראית טוב בעיניהם ובסוף לא קונים אותה כי הם לא מכירים את הלהקה שעל החולצה
אני די בטוח שאנשים לא מסתכלים על חולצה שנראית טוב בעיניהם ובסוף לא קונים אותה כי הם לא מכירים את הלהקה שעל החולצה
שואל השאלה:
^^^^^^^במה יש לי לקנאות פרחה מתוקה? בזה שאני לא עושה מעצמי צחוק כמוכן?
ו"דיימ".. יכולים לא להסכים איתי, שזה בסדר, אבל זה לא שחיפשתי אישור של מישהו.
^^^^^^^במה יש לי לקנאות פרחה מתוקה? בזה שאני לא עושה מעצמי צחוק כמוכן?
ו"דיימ".. יכולים לא להסכים איתי, שזה בסדר, אבל זה לא שחיפשתי אישור של מישהו.
אנונימית
כן גם אני לא הבנתי בהתחלה
ואז ראיתי את החולצה של הסקס פיסטולס באייץ אנד אם ואני לא מקשיבה ללהקה הזו אבל החולצה הייתה יפה וישבה עליי טוב אז קניתי אז הנה קיבלת את התשובה
ואז ראיתי את החולצה של הסקס פיסטולס באייץ אנד אם ואני לא מקשיבה ללהקה הזו אבל החולצה הייתה יפה וישבה עליי טוב אז קניתי אז הנה קיבלת את התשובה
שואל השאלה:
חחחח
בדקתי עכשיו, אכן חולצה יפה
וגם יש להם כמה שירים יפים ממליצה (:
חחחח
בדקתי עכשיו, אכן חולצה יפה
וגם יש להם כמה שירים יפים ממליצה (:
אנונימית
כן ניסיתי להקשיב לאיזה אלבום אבל לא כזה התחברתי אבל אולי לא מצאתי את השירים הנכונים פשוט
שואל השאלה:
אני מכירה אותם שהם בין המוכרים שלהם
pretty vacant
god save the queen
holidays in the sun
אבל כן לא כולם יתחברו לפאנק
אני מכירה אותם שהם בין המוכרים שלהם
pretty vacant
god save the queen
holidays in the sun
אבל כן לא כולם יתחברו לפאנק
אנונימית
אני דווקא אוהבת פאנק אבל של שנות ה90 וה2000 יותר והשירים שלהם ששמעתי היו פאנק של שנות ה70 אז יש מצב שבגלל זה פחות אהבתי
שילבשו מה שבא להם מה הבעיה חח
אנונימית
הרוב לא יודעים שזה של להקה בתכלס
או סתם מחבבים את התמונה
או סתם מחבבים את התמונה
כן נו על זה דיברתי שזה פאנק של שנות ה70
ומכרו לפני שנה כזה פחות או יותר זו הייתה חולצת בטן כזו
אה אוי לא קראתי את התשובה נכון
בכל מקרה פאנק אמיתי הוא לא רק מוזיקה אבל הפאנק על האנרכיה משנות ה70 הוא בין הפאנק האמיתי היחיד
בכל מקרה פאנק אמיתי הוא לא רק מוזיקה אבל הפאנק על האנרכיה משנות ה70 הוא בין הפאנק האמיתי היחיד
טוב
מה קשור פרחה ? חתיכת ילדה מסכנה שבוכה על חולצות
אנונימית
אוהבים את הלוגו
מה את מקנאה?
מה את מקנאה?
אנונימית
anarchy in the uk חד משמעית בין הטובים שלהם
מתי מכרו חולצות שלהם אבל מה :,)
מתי מכרו חולצות שלהם אבל מה :,)
שואל השאלה:
מכירה את רוצה שאשתמש בצאחלה? והתשובה הראשונה שלך מדברת בעד עצמה אז לא נראלי שאת רחוקה מלהיות. החולצות רחוקות מלהיות חולצות של ילדי סנטר אם כבר, אני לא שמה אותן אבל כן מקשיבה ללהקות וזה לגמרי אבסורד ללבוש חולצה של להקה שאת לא מכירה אבל תהני לך מה אגיד ומה אומר חחח תהי בריאה בינתיים את זו שמתפוצצת שהבעתי את דעתי על מה שאת לובשת. אם את עד כדי כך אוהבת את זה מה כל כך מפריע לך מה אחרים אומרים בנושא? תראי איך את משתגעת, אל תהפכי את זה עליי
מכירה את רוצה שאשתמש בצאחלה? והתשובה הראשונה שלך מדברת בעד עצמה אז לא נראלי שאת רחוקה מלהיות. החולצות רחוקות מלהיות חולצות של ילדי סנטר אם כבר, אני לא שמה אותן אבל כן מקשיבה ללהקות וזה לגמרי אבסורד ללבוש חולצה של להקה שאת לא מכירה אבל תהני לך מה אגיד ומה אומר חחח תהי בריאה בינתיים את זו שמתפוצצת שהבעתי את דעתי על מה שאת לובשת. אם את עד כדי כך אוהבת את זה מה כל כך מפריע לך מה אחרים אומרים בנושא? תראי איך את משתגעת, אל תהפכי את זה עליי
אנונימית
ואת רוצה שאני אחליף את ילדת סנטר לאימו?
לרכך אותך קצת? כי את פשוט עסוקה בלקטלג אנשים כפרחות/צאחלות כי הן פשוט יודעות איך לענות?
אני אפילו לא שמה את החולצות האלה
זה ההיגיון שלך שחושב שצריך לדעת את כל הביוגרפיה והדיסקוגרפיה של בנאדם רק כי את מנסה לעשות גייטקיפ
תתמודדי זה לא יפסיק כי את חושבת שיש לך בעלות על אותן הלהקות
כל הגישה של "זה באמת לא מזיז לי ואת מתפוצצת" לא עובדת פה זמן שכתבת שאלה על בחורות זרות ששמות מה שהן רוצות
זה ליטרלי הורס לך את כל גישת ה"unbothered שלך שאת מנסה ליצור פה בכוח כי כל כך אכפת לך מה שמים
לרכך אותך קצת? כי את פשוט עסוקה בלקטלג אנשים כפרחות/צאחלות כי הן פשוט יודעות איך לענות?
אני אפילו לא שמה את החולצות האלה
זה ההיגיון שלך שחושב שצריך לדעת את כל הביוגרפיה והדיסקוגרפיה של בנאדם רק כי את מנסה לעשות גייטקיפ
תתמודדי זה לא יפסיק כי את חושבת שיש לך בעלות על אותן הלהקות
כל הגישה של "זה באמת לא מזיז לי ואת מתפוצצת" לא עובדת פה זמן שכתבת שאלה על בחורות זרות ששמות מה שהן רוצות
זה ליטרלי הורס לך את כל גישת ה"unbothered שלך שאת מנסה ליצור פה בכוח כי כל כך אכפת לך מה שמים
אנונימית
^אין קשר בין ילדי סנטר לאימו
אנונימי
ואין קשר לזה שאני אמרתי שהיא מקנאה בזה שאנשים שמים את החולצות האלה לבין היותי "פרחה" אבל מחזרים אין קשר בין קשר
אנונימית
שואל השאלה:
לא ניסיתי לקטלג אף אחד התשובות שלך מדברות בעד עצמן ונותנות לי הסבר ברור לזה שאת שלוחית אבל סבבה, תני לי סיבה אחת לקנאות, אחת, לא נראה לי שיש במה, "מקנאה" זאת סתם מילה שהשבורות זורקות בוויכוח כשאין להן מה להגיד. זה שזה מוזר בעיניי ובעוד הרבה אחרים ללבוש חולצות של להקות שלא מקשיבים להם לא הופך אף אחד מאיתנו ללוקח בעלות את סתם מוסיפה דברים לא קשורים וטוחנת מים על שאלה מאוד פשוטה, מי מתפוצץ פה בדיוק מבינינו? אני? לא אני לא חושבת, שאלה מאוד פשוטה שאת פשוט מבלבלת עליה את השכל, מבחינתי סיפקו לי אתמול את התשובות ושם זה נגמר לא ניסיתי לרגע להמשיך את זה מותק את זו שממשיכה בכוח את מה שהסתיים לו אתמול אז אני לא זו שמתפוצצת תודה על הדאגה. יום טוב ויאללה ביי.
לא ניסיתי לקטלג אף אחד התשובות שלך מדברות בעד עצמן ונותנות לי הסבר ברור לזה שאת שלוחית אבל סבבה, תני לי סיבה אחת לקנאות, אחת, לא נראה לי שיש במה, "מקנאה" זאת סתם מילה שהשבורות זורקות בוויכוח כשאין להן מה להגיד. זה שזה מוזר בעיניי ובעוד הרבה אחרים ללבוש חולצות של להקות שלא מקשיבים להם לא הופך אף אחד מאיתנו ללוקח בעלות את סתם מוסיפה דברים לא קשורים וטוחנת מים על שאלה מאוד פשוטה, מי מתפוצץ פה בדיוק מבינינו? אני? לא אני לא חושבת, שאלה מאוד פשוטה שאת פשוט מבלבלת עליה את השכל, מבחינתי סיפקו לי אתמול את התשובות ושם זה נגמר לא ניסיתי לרגע להמשיך את זה מותק את זו שממשיכה בכוח את מה שהסתיים לו אתמול אז אני לא זו שמתפוצצת תודה על הדאגה. יום טוב ויאללה ביי.
אנונימית
^^הסקס פיסטולס ליטרלי מ'75????
שואל השאלה:
אני מבינה שמההתחלה נגעתי לך בנקודה רגישה(; הקשר הוא בדיבור, בשפה שאת משתמשת וזה ניכר אצלך הבנת פרחולה קטנה ואני לא בוכה אני רק ניסיתי למצוא היגיון בדבר אבל תמשיכי להתפוצץ מהשאלה שלי תמשיכי ❤
אני מבינה שמההתחלה נגעתי לך בנקודה רגישה(; הקשר הוא בדיבור, בשפה שאת משתמשת וזה ניכר אצלך הבנת פרחולה קטנה ואני לא בוכה אני רק ניסיתי למצוא היגיון בדבר אבל תמשיכי להתפוצץ מהשאלה שלי תמשיכי ❤
אנונימית
את משתמשת במילה פרחה כי את לא מכירה מילה אחרת
צר לי לבאס לך אותך אבל אני רחוקה מלהיות אחת
אבל כנראה שאנשים זרים נגעו לך בנקודה רגישה בזה שהם שמו חולצה שילדי סנטר כמוך שמים כי את לא יכולה לעשות גייטקיפ יותר
אבל תמשיכי להתפוצץ כשאת רואה את שונטל שמה חולצה של להקה פופולרית לגמרי תמשיכי ❤
צר לי לבאס לך אותך אבל אני רחוקה מלהיות אחת
אבל כנראה שאנשים זרים נגעו לך בנקודה רגישה בזה שהם שמו חולצה שילדי סנטר כמוך שמים כי את לא יכולה לעשות גייטקיפ יותר
אבל תמשיכי להתפוצץ כשאת רואה את שונטל שמה חולצה של להקה פופולרית לגמרי תמשיכי ❤
אנונימית
סבבה אני אמסור לקורל ושונטל חולצות של ac/dc
אנונימית
smd
אנונימית
יואו אנונימית תשתקי כבר
אנונימית
תודה על ההצעה אבל לא
אנונימית
איפ איזה בלתי תמצאי חיים
אנונימית