9 תשובות
דחוף להתקשר להורים מה
אוי ואבוי תקראי להורים
אלוהים, תגידי להורים יכול להיות ששברת לו את היד.
תשאלי על זה בסטיפס, בדוק זה הפתרון הכי טוב
אנונימי
פשוט חוסר אחריות !
אנונימית
תתקשרי להורים דחוף !!
בזמן שהם יבואו תשים קרח(אני יודעת שזה ממש קר אבל אין ברירה. בזמן שאת שמה קרח תביא לו משהו לאכול).
בזמן שהם יבואו תשים קרח(אני יודעת שזה ממש קר אבל אין ברירה. בזמן שאת שמה קרח תביא לו משהו לאכול).
אנונימי
שואל השאלה:
איך חוסר אחריות אני לא ידעתי מה קרה זה פעם ראשונה שלי עם תינוק
איך חוסר אחריות אני לא ידעתי מה קרה זה פעם ראשונה שלי עם תינוק
אנונימית
מהר להתקשר לאחד ההורים וללכת למיון
אוי
אנונימי
באותו הנושא: