9 תשובות
מה זה? חחח אתה לא רציני
אז מזרחים הם לא יהודים?
איך להישאר מדינה אירופאית אם ישראל היא לא באירופה אידיוט
אנונימי
שואל השאלה:
התכוונתי עדות אירופאיות
וכאשר העדות אירופאיות גם הסגנון אירופאי
עובדה שלפי מה שאני רואה רוב האשכנזים הם לבנים
מצביעי שמאל
בעד שלום עם הערבים וכו וכו..
אנונימי
אז אתה לא נמצא בישיבות תיכוניות
שואל השאלה:
בכל אופן אני בעד להעלות את המזרחים
וחושב שהיה צריך לעשות את זה
כי זה מדינה של יהודים בכל זאת
יש כאלה אבל שחושבים שהיה צריך שלא להעלות אותם
אנונימי
כולם אמורים להיות במדינה זאתי מדינה דמוקרטית . אני תימני יהודי אז מה יגרשו אותי כי אני תימני?
כולנו צריכים להיות פה,
שואל השאלה:
זה מה שאמרתי
שכולם צריכים להיות פה כי זה מדינת יהודים והם טועים
אנונימי