9 תשובות
תלוי מה בא לאחר מכן
אם המילה שאחרי זה היא זכר אז אומרים שלושה, אם זה נקבה אז שלוש.
תלוי מה בוחרים.
תלוי על מה מדברים. אני זוכרת משיעור לשון בתיכון שאם לא מדברים על דבר ספציפי באותו המשפט אז אפשר להשתמש בצורת הנקבה או הזכר וזה לא משנה.
זה תלוי מה בא אחרי. אם המשפט הוא מגוף נקבה אז זה שלוש. אם המשפט זכר זה שלושה. שמחתי לעזור.
שואל השאלה:
בלי עוד מילים אחרי
אנונימית
אז שלוש
מספר סתמי הוא בנקבה
(לא שוביניסטי בכלל)
תלוי מה בוחרים
תלוי מה בא אחרי