3 תשובות
כן, זאת נחשבת אוניברסיטה מאוד טובה אבל גם ממש קשה!!! בעיקר בגלל שאין לה מסגרת מאוד ברורה (רק דדלינים) והלימודים הם עצמאים אז קל לאבד את עצמך
שואל השאלה:
למה
אנונימית
לא