8 תשובות
בכללי הוא לא סדיר בגיל הזה אבל תמיד עדיף ללכת לגניקולוגית/גניקולוג לבדוק את העניין
אמרו לי שבשנה שנצייפ הראשונות המחזור לא סדיר
אני מקבלת מכיתה ה ותמיד היה לי סדיר אבל זה מה שאחרות סיפרו לי ואמרו לי
לפני כמה זמן קיבלת בפעם הראשונה? בשנתיים הראשונות זה לא סדיר
שואל השאלה:
שאוכלים לא בריא
אנונימית
תלכי לרופא.
שואל השאלה:
בת 15.5
אנונימית
שואל השאלה:
מה יכול להיות הבעיה בתזונה לא בריא כאלו?
אנונימית