9 תשובות
שואל השאלה:
שטחי c ו-b הם שטחים מוסכמים בהסכמי אוסלו
אנונימית
^נכון, אבל את יודעת מה זה הסכמי אוסלו? הסכמים זמניים עד להקמת מדינה.
הם לא ניצחיים, המטרה שלהם זה שהם יבוטלו.
להוציא את חיילי צהל
להחיל ריבונות ולתת תושבות קבע לכל ערביי יהודה ושומרון.
שואל השאלה:
אתה חושב שזה ימנע מהם להוציא פיגועים? הם רוצים את כל ישראל
אנונימית
ועכשיו אין פיגועים? כאשר נתייחס לשטח הזה כחלק משלנו סוף סוף - השאיפות הלאומיות שלהם יכחדו. יחד עם זאת, ניתן אופציה כלכלית שלא הייתה להם בעבר ונשחרר אותם מהדיכוי של אש"ף (אבו מאזן מאפיונר לא קטן).
^צהל שולט (מבחינה חוקית) בשטחי c וברוב המובנים גם בשטחי b.
אז זה ממש לא רק שטחי a.
וחוץ מזה, למה הוא צריך להיכנס? אפשר פשוט לסגור את הגבול, אם אין מעבר לא יהיו טרוריסטים משם שיגיעו אלינו.
שואל השאלה:
השטחים היחידים שצהל נכנס אליהם הם שטחי a על מנת למנוע יציאה של טרוריסטים מאותם השטחים
אנונימית
ריאליסטי? להוציא את כוחות צה''ל משם.
לסגור את מעברי הגבול.
שירצחו אחד את השני אם הם רוצים, או יקימו מדינה, או כל דבר אחר שהם רוצים לעשות, כל עוד ישראלים לא צריכים להתערב להם ביחסים אין לנו מה להשקיע שם מאמצים וחיי אדם.
^
ואם לא היה אפרטהייד עד עכשיו אז יהיה
ברגע שיהיו לך 5 מיליון איש במדינה שהם לא אזרחים סוג ב הם תת אזרחים יהיה לך אפרטהייד מהסוג הטוב ביותר