16 תשובות
רק עוד שנה
אנונימית
שואל השאלה:
למה
אני רק רוצה להתחיל ללמוד עם עצמי
לא להבחן או משהו
למה
אני רק רוצה להתחיל ללמוד עם עצמי
לא להבחן או משהו
אנונימית
אסור. לפי החוק מותר לך ללמוד בגיל 16 וחצי ולהוציא בגיל 17.
תוכלי ללמוד לתאוריה כבר מעכשיו אם את רוצה. שזה רק תמרורים
תוכלי ללמוד לתאוריה כבר מעכשיו אם את רוצה. שזה רק תמרורים
שואל השאלה:
^^רק ללמוד אסור??
^^רק ללמוד אסור??
אנונימית
יש אפליקציות של תאוריה בטלפון שאת יכולה להוריד בחינם
את יכולה ללמוד תאוריה לנהוג לא
שואל השאלה:
הורדתי אבל זה פשוט שאלןת
אז איפה אני לומדת לשאלות?
הורדתי אבל זה פשוט שאלןת
אז איפה אני לומדת לשאלות?
אנונימית
שואל השאלה:
^^כן נו
^^כן נו
אנונימית
יש אפליקציות שמספקות את החומר התאורטי גם, לא רק שאלות
אבל יש כל כך הרבה אז קשה לומר שם של אחת מסוימת
אבל יש כל כך הרבה אז קשה לומר שם של אחת מסוימת
שואל השאלה:
איזה אפליקציות?
איזה אפליקציות?
אנונימית
תלמדי יש הרבה אפליקציות בטלפון של תיאוריה, את יכולה חדשות מבחן תיאוריה כבר מגיל 15 וחצי שיהיה לך תקף לשנתיים עד הוצאת הרישיון, את יכולה להתחיל שיעורי נהיגה ב16.3 ואת יכולה להוציא רישיון ולעשות טסט בגיל 16.9, יש לך זמן
אסור, ישללו לך את הרשיון עוד לפני שיהיה לך רשיון
שואל השאלה:
יואו מה
יואו מה
אנונימית
אי אפשר להתחיל עכשיו חייםשלי
תתחילי להתכונן לתאוריה בנתיים
שואל השאלה:
כן זה מה שאני רוצה^
כן זה מה שאני רוצה^
אנונימית