15 תשובות
כי התנ"ך הוא המקור של כולנו.
מתמטיקה ולימודי ליבה זה מיותר, מי שרוצה שילמד, אבל שלא יכפה.

מה רע בללמוד תנ"ך?
שואל השאלה:
^^הכוונה בחלקם
אנונימית
אני חושב שרק בבתי ספר חרדים יש אפשרות לא ללמוד מקצועות ליבה.
או בבתי ספר פרטיים מאוד דתיים.
שואל השאלה:
^^^ באותה מידה אני יכולה להגיד שמי שרוצה ללמוד תנך שילמד, אבל שלא יכפה.
אנונימית
אחותי זה אפילו לא חלקם
זה רק החרדים
אני באולפנה ויש חובה לעשות ליבה
ואפילו בקושי נותנים לנו אפשרות לעשות 3

אז אל תמציאי דברים שאת לא יודעת
כי ככה משרד החינוך החליטו
זה רק החרדים שלא לומדים מקצועות ליבה
כי בבית ספר דתי עושים גם בגרות בגמרא ובעוד דברי קודש ובבית ספר חילוני לא. ובכללי לידיעתך, בבית ספר דתי כמעט כולם עושים גם מגמה(יש כאלה אפילו 2 מגמות) בגלל זה בית ספר דתי לומד יותר שעות..
אנונימי
כי בן גוריון ממש רצה להכניס לימודי תנ"ך בתור מקצוע ציוני. אבל כן, מסכימה בגדול. מבחינתי שלא ילמדו ליבה, אבל שהמדינה לא תשלם לחרדים על לא לעשות כלום חוץ מללמוד תורה. אז הם אולי יבינו את החשיבות של מקצועות הליבה, כמו כל שאר האזרחים.
אנונימית
אני בישיבה תיכונית על מה אתם מדברים אנחנו לומדים מקצועות ליבה זה 99 אחוז מהמערכת
יש כאן כפייה דתית
אנונימי
תנ''ך לומדים כי הוא הבסיס של היהודים.
לימודי ליב''ה לומדים כדי שיהיה קל להתקבל לאוניברסיטה.

ולכן, תנ''ך לומדים בכל בית ספר במדינה היהודית.
וליב''ה לומדים רק בבתי ספר שמטרתם היא להכניס את כולם למסגרת של עבדות מודרנית דרך האוניברסיטה.
1 ליבה זו רשות, בעוד תנך זו חובה הרי את חיה בעולם של השם
2 גם ככה בבתי ספר חילונים לומדים תנך עם פירוש נוצרי, כבר עדיף לא ללמוד בכלל
באותם בתי ספר שלא לומדים מקצועות ליבה גם לא עושים תעודת בגרות.
אנונימית