50 תשובות
וואי וואי ויש לך רגשות לאחד מהם?
וואלה לא ציפית לפולסים בכלל רק רציתי תשובה כדי לעזור לך כי אם כן תנסי לדחות אותם בנימוס
וואלה לא ציפית לפולסים בכלל רק רציתי תשובה כדי לעזור לך כי אם כן תנסי לדחות אותם בנימוס
אורגיה
חח
מי שיש לך רגשות אליו תהיי איתו
ואם אין לך תדחי בנימוס אחד אחד
מי שיש לך רגשות אליו תהיי איתו
ואם אין לך תדחי בנימוס אחד אחד
הכל בסדר,תבחרי במי שהכי מתאים לך
את חיה את החלום שלי :(
אנונימית
איך מגיעים לסיטואציה כזאת בטעות
שואל השאלה:
לא יודעת חח
לא יודעת חח
אנונימית
אומרים תודה אהל לא תודה ומתנהגים כאילו כלום לא קרה
שואל השאלה:
חחח^
חחח^
אנונימית
פשוט תבחרי במי שאת הכי אוהבת
בוחרת את ההכי חתיך
שואל השאלה:
אבל לא בא לי אף אחד מהם נראה לי
אבל לא בא לי אף אחד מהם נראה לי
אנונימית
אז לא את לא חייבת כלום
שואל השאלה:
בעצם לא יודעת
בעצם לא יודעת
אנונימית
אוףף איך שאני מקנאה בך באמת..
אנונימית
בהצלחה
את כולם
סיפור ווטפאד טיפוסי
משלושה יוצא אחד.. אחד..
חחחחחחחחח...
אשתי אומרת תמצאי רביעי.
אשתי אומרת תמצאי רביעי.
תיצאי עם מי שיש לך רגשות אליו מי שאין לך תדחי בנימוס
איזה כיף לך חיה את החלום
אם את לא רוצה אף אחד מהם אז תגידי לכל אחד מהם שאת לא מעוניינת, ואם את מאוהבת באחד מהם
פשוט תצאי איתו, אבל אל תצאי עם אחד מהם כי את אוהבת אותו *יותר* מהשניים האחרים
פשוט תצאי איתו, אבל אל תצאי עם אחד מהם כי את אוהבת אותו *יותר* מהשניים האחרים
איך מתחלפים איתך ??
אם את לא אוהבת אף אחד אז תרמזי ךהם
הייתי בסיטואציה הזאת בספטמבר. בורחים.
אם כל כך קשה לך עם זה אני בכיף יכולה להחליף אותך
תבחרי בי
אם את בקטע של אחד מהם/מחבבת אז תצאי איתו ותגידי לאחרים שאת לא כל כך בקטע (במילים אחרות ולנסות כמה שפחות לפגוע בהם)
אבל תגידי להם שהקשר שלכם חשוב לך ואת לא רןצה להפסיק לדבר איתם בגלל זה שדחית אותם או משהו כזה
אם את לא רוצה אף אחד מהם אז תגידי לכולם שאת לא בקטע וכמו שכתבתי למעלה שאת לא רוצה שזה יפגע בקשר שלכם
אבל לדעתי אל תצאי עם כולם הם יגלו על זה וסתם יתבאסו מזה כנראה
ובהצלחה אם את רוצה להתייעץ על זה עוד או להרחיב על זה מוזמנת לבוא לפרטי
אבל תגידי להם שהקשר שלכם חשוב לך ואת לא רןצה להפסיק לדבר איתם בגלל זה שדחית אותם או משהו כזה
אם את לא רוצה אף אחד מהם אז תגידי לכולם שאת לא בקטע וכמו שכתבתי למעלה שאת לא רוצה שזה יפגע בקשר שלכם
אבל לדעתי אל תצאי עם כולם הם יגלו על זה וסתם יתבאסו מזה כנראה
ובהצלחה אם את רוצה להתייעץ על זה עוד או להרחיב על זה מוזמנת לבוא לפרטי
schizo
תעשי אנד דן דינו סוף עלקטינו
לא יודעת אני לא מבינה בדברים האלו
לא יודעת אני לא מבינה בדברים האלו
הנסיון הנואש והמוצלח להגיע לחמות
שואל השאלה:
אין לי מושג מה הם מצאו דווקא בי
אין לי מושג מה הם מצאו דווקא בי
אנונימית
אני לא חושב שתקין בגיל שכזה "להתאהב" מאחר ובגיל הנעורים אין ערך אמיתי שעליו אפשר לבנות משפחה תקינה ולבסס קשר רציני.
בני נוער לא מבינים באהבה בגיל שכזה ומפרשים את זה בתור אקטים כאלה ואחרים שאחריהם הם מצטערים.
מציע לך להתרחק מהם.
בני נוער לא מבינים באהבה בגיל שכזה ומפרשים את זה בתור אקטים כאלה ואחרים שאחריהם הם מצטערים.
מציע לך להתרחק מהם.
חלום
אנונימית
תשאלי את קתרין
טלנובלה זה החלום האמיתי
יש לך רגשות למישהו מהם?
תשאילי לי אחד
אנונימי
נראה לי היא חייה בטלנובלה זאתי.
לשאלתך אחד אחד
לשאלתך אחד אחד
כן הארי סטיילס, טום הולנד ומנהל מאפיה שנראה מרושע אבל תמיד טוב לב אלייך
אנונימית
אנשים תמיד מדברים על שלישיה אבל יש לך פה הזדמנות לרביעיה
טוב שך
תיהי עם מי שיש לך רגשות אליו ולדחות בנימוס כמובן
מי שחבר שלך ואת רוצה להיות איתו תהיי איתו ומי של תדחי בנימוס שלא יעלבו, כי תאמיני לי זה לא נעים בכלל❤❤
אם את רוצה חבר ומעוניינת בזוגיות כרגע
ובקטע של אחד מהם אז תלכי על זה
ואם את לא מעוניינת בזוגיות וגם לא באחד מהם כרגע אז לא לשחק בהם ולעזוב את זה
בהצלחהה❤
ובקטע של אחד מהם אז תלכי על זה
ואם את לא מעוניינת בזוגיות וגם לא באחד מהם כרגע אז לא לשחק בהם ולעזוב את זה
בהצלחהה❤
תכפילי תתחת של נועה קירל בתחת של בן זיני. מה יצא?
אנונימית
צצאי עם מי שיש את הזין הכי טוב
תלוי אם את רוצה אחד מהם
קודם כל אם הם באמת חברים שלך אין לך רגשות אליהם תסבירי להם בצורה יפה ומכבדת, אם אין לך רגשות לאף אחד מהם אל תנסי סתם להיות עם מישהו כי הוא רוצה אותך ובטח שאל תשחקי בשלושתם, אם יש לך רגשות למישהו מהם לכי על זה אבל תוודאי שאת באמת רוצה את זה, והכי חשוב תשדלי לעשות את זה כמה שפחות פוגע עם השתיים האחרים