7 תשובות
זה למה אני לא קורא לאף אחת חיים שלי :)
יש כאלה שזה בא להם בשפה אין מה לעשות מקרינג' אותך? אל תדברי איתו , את יודעת את יכולה גם לזרום עם זה
לא קרינג אבל גורם לי לחשוב שאני מדברת עם צאחלה/ערס
מה זה חיים שלי
אבל אם זה בציניות מה אכפת לי
מה זה חיים שלי
אבל אם זה בציניות מה אכפת לי
שואל השאלה:
^^ צ'ילל מה אתה תוקף
^^ צ'ילל מה אתה תוקף
אנונימית
בדיוק תגידי צ'יל וזהו זרמי עם זה יש כאלה שאומרים לך בכוח אבל יש כאלה שזה בא להם בדיבור
שואל השאלה:
^כולה שאלתי וואי אני יודעת טוב מאוד אם ארצה להפסיק לדבר, זה פשוט מוזר לפעמים כשזה בא משום מקום ואין באמת איך להגיב לזה
^כולה שאלתי וואי אני יודעת טוב מאוד אם ארצה להפסיק לדבר, זה פשוט מוזר לפעמים כשזה בא משום מקום ואין באמת איך להגיב לזה
אנונימית
כן אבל ככה אנשים מדברים היום
באותו הנושא: