7 תשובות
הנסיך האכזר?
יש בהמשך קטעים יותר מעניינים, הסדרת ספרים הזאת ממש נחמדה לדעתי
לפעמים יהיה קטעים קצת פחות מעניינים פשוט תדלגי
אני גם התחלתי לא מזמן ואני כבר בחצי ספר וזה טוב
שואל השאלה:
עכשיו אני בחלק שהן בקניון לדלג?
שואל השאלה:
תכתבי לי אולי פרקים שאני יכולה לדלג עליהם
שואל השאלה:
אני אדלג בעצמי עם נתכלתי בחלק משעמם תודה❤❤
אין בספר הזה חלק שנתקלתי בו ולא היה חשוב תאמיני לי
אל תלכי תחכי בסבלנות ויהיה מעניין
^^^אין פרק ספיציפי
אבל לפעמים שהם יותר מידי מורחים נושא מסויים אפשר לדלג קצת