התחברות
הרשמה
ספר אשמת הכוכבים ספר טוב וכואב?
25 בינואר 2023, 23:24
קריאה
ספרים
4 תשובות
כן בכיתי ממנו ספר מדהים
ל
לא בריאה נפשית
לא
ז
זר לא יבין
כן
ק
קיאנוריבס
כן
ספר עצוב
r
rayla
באותו הנושא:
סרטים בסגנון כזה של אשמת הכוכבים ודוכן הנשיקות? אגב אשמת הכוכבים זה יפה? לא עצוב מדי?
למה לספר אשמת הכוכבים קוראים אשמת הכוכבים?
למה קוראים לאשמת הכוכבים אשמת הכוכבים?
למה לאשמת הכוכבים קוראים אשמת הכוכבים?
הסרט "אשמת הכוכבים" לאיזה גילאים הוא מתאים?
איפה מתרחשת העלילה של הספר " אשמת הכוכבים "?
משפטים יפים מהספר אשמת הכוכבים..?
סרטים בסגנון אשמת הכוכבים?:<
מישהו יכול להמליץ לי על סרט בסגנון של "אשמת הכוכבים","אם אשאר" וכו', סרטים רומנטיים כאלה?
איזה סרט יותר מרגש, נשיקת חצות או אשמת הכוכבים? ואיפה אפשר לראות את אשמת הכוכבים בחינם?
המלצות לסרטים כמו אשמת הכוכבים, השיר האחרון וסיפור אהבה בלתי נשכח?