10 תשובות
תלוי בנסיבות
לא בהכרח
תלוי מה הסיבה
שואל השאלה:
סתם כי היא חראית שרצתה פנים יפות ולא רצתה לבזבז מהכסף האישי שלה
אנונימית
עם המחירים היום זה מובן
אבל עדיין חשוב לזכור שאם אין לך קושי כלכלי מומלץ לשלם, בסופו של דבר מישהו צריך לשלם לעובדים
אנונימית
תחזירי וזהוא
היא מרגישה רע לגבי זה? היא מתחרטת? היא תעשה את זה שוב או שזו הייתה מעידה חד פעמית?
היא לא בן אדם רע אם היא תתנצל ותחזיר או שתשים את הכסף בסכום שהיא גנבה בקופת צדקה.
למי שיש כסף גונב אז הוא כן בן אדם רע כי אין לו למה! לגנוב המחירים הם לא סיבה לגנוב! מה יגידו העניים שבאמת אין להם?
אנונימית