4 תשובות
כן הגיוני לגמרי;)
ברור גם אני ככה
דווקא אני ממש אוהבת את השירים הנוסטלגיים. כמישהו בבית מתחיל לשיר אותם כולם אוטומטית ממשיכים איתו.. כאילו זה להקה גרועה אבל שזוכרת את הימים שהיו כזה..
כן הגיוני, קורה לי גם