9 תשובות
לא,היא זמרת מושלמת גם אני אוהבת אותה
לא בהכרח
לא יש לה שירים ממש יפים
לא
מה לא
לא! גם אני שומעת את השירים שלה ואני מכורה אליה ברמות ואפילו הייתי בהופעה שלה בברלין
לא, היא זמרת שמחה מדי
^^ חלום חיי!!
באותו הנושא: