10 תשובות
כן זה החלטה שלך
כן, תקין
ברור
לדעתי לא
לכן אתה גם כותב מאנונימי לדעתי
אנונימי
שואל השאלה:
אתה יודע שזה אתר אנונימי בכל מקרה גם אם אתה כותב "בגלוי" כן?
זה נטו מהרגל
אנונימי
בדיוק
לכן התהייה שלי היא איך אתה כותב מאנונימי גם כאשר האתר הוא מאנונימי כי אף אחד לא יודע מי מאחורי המשתמש
איך זה נטו מהרגל?
אתה עושה פעולה על מנת להגיע לאנונימי
אתה עושה את זה מתוך מודעות
בכל מקרה לשאלה, לדעתי לא תקין כל כך
אבל בחירה שלך
אנונימי
שואל השאלה:
כתבתי, לחצתי מהרגל על אנונימי כי מודה שלפעמים אני מטריל פה בשאלות וזה יותר נוח ככה.
פה שאלתי באמת, אבל לא מתבייש בכלל במה שאני. אפשר להגיד שזה לא נורמלי אבל אין קשר לזה ששאלתי מאנונימי
אנונימי
יש לי חברה שהיא בדיוק כמוך, עד גיל 23 היא לא הייתה בקשר והייתה בתולה וזה לא הפריע לה וזה סבבה לגמרי. כרגע בגיל 24 היא בקשר והיא מאוד מאושרת בזוגיות אבל עדיין מרגישה שזה בחלט לא חובה.
מה רע בזה? תעשה מה שטוב לך