2 תשובות
רגיל.. מנסה לא ליצור קשר עיין ואולי יותר מדבר עם החברים שיש סביבי
רק תבינו שאם תנסו ליצור קצת קשר עין איתה זה יוכל להיות יותר מובן לשניכם כי מבחינתה אם אתם ממשיכים בקשר עין זה אומר ששניכם בקטע אחד של השני ואם אחד מכם מנסה להתחמק אחרי כמה שניות זה כנראה אומר שזה קצת מוזר לו ואם הקשר עין מיד מתנתק זה אומר שהיא/הוא בקטע אבל ביישנים קצת
זה לבנים רק אומרת(;
זה לבנים רק אומרת(;
באותו הנושא: