7 תשובות
סיפור. סגור את החלונות ותנסה להשיב במוסיקה משלך
שואל השאלה:
ניסיתי, מילא בלילה כשקר
אבל ביום אני רוצה לפתוח חלון
זה חונק אותי
בא לי לשמוע את השקט של שבת, את הציפורים מצייצות בחוץ
מה שאני שומעת בגללם זה רק טראנסים
נמאס לי

אגב סגרתי חלון לפני כמה ימים ועדיין שמעתי את זה
אנונימית
אמאלה אני מבינה אותך
יש לי שכנים ערסים רצח ששמים מוזיקה רועשת בשבת ובשישי בערב ואני שומרת ואין לי כח אליהם

אני חושבת שצריך להתמודד
אבל אם קורה שהם חורגים מ11 ישר טלפון למישטרה :)
שואל השאלה:
אני יודעת
אני חושבת על זה כל הזמן, אבל בדרך כלל הם לא שמים בלילה ואם כן הרעש גבולי.
העניין הוא שזה על בסיס יומי בשעות שמותר
התקשרתי למוקד עירוני 106, אמרו לי שאם זה בשעות שמותר אין מה לעשות עם זה
אנונימית
לצערי אין עוד מה לעשות גם השכנים שלי שמים בשעות שמותר וזה מעצבן הם מכבים ב22:59 כוסעמקק >_<
שואל השאלה:
כןןןן
או שהם מחלישים\משחקים עם הווליום
זה בדיוק במידה הזאת שאת שומעת את זה, זה מפריע לך, אבל זה לא חזק מספיק בשביל שתוכלי להתלונן
אנונימית
כןכןכןכן
אמן יעברו דירה אמןן
תקשיבי עברו בית שכנים מרעישים הגיעו ערסים מרעישים שזה גרוע פי כמה וכמה רמות *_*