5 תשובות
זה נוראי. אז נקווה שבאמת יגיבו. אני לא בטוחה באיך כי זה ממשלה חדשה
הרסית הבתים לא מאמינה שיהיה יותר מזה הם מנסים למנוע את ההסלמה
יפציצו איזו מטרה/יחסלו מישהו
לא יגיבו בעזה זה בטוח
לפי הדיווחים, קידום חוק גירוש מחבלים וזירוז בקשות לנשק
כלום כמו תמיד
אנשים נרצחו על כלום והם לא יעשו משהו
ממשלה בדיחה