2 תשובות
בעד:
-אפשר להתכתב ולהתקשר עם אנשים מכל העולם וככה גם להעביר ידיעות חשובות
-קטנים אז אפשר לקחת אותם לכל מקום
-אפשר למצוא בהם תשובות להכל (גוגל)
-מעבירים את הזמן (משחקים ואפליקציטת בטלפון)

נגד:
-יש בהם קרינה מזיקה לעיניים
-יכולים להביא לחדירה לפרטיות
-יש מלא חדשות "פייק"
בעד : אפשר לחפש מידע ודברים בגוגל וזה תורם לידע שלנו
נגד : להיות בטלפון או בכללי במסכים זה לא בריא