8 תשובות
אוטו מלא
לא נכון, 2 אפשר להסיע שאתה בלי המלווה
אוטו מלא אבל כשאת לבד את ועוד שני נוסעים
מלווה+2
כן עד שנגמר הנהג החדש שזה שנתיים בערך
שאת עם מלווה את יכולה אוטו מלא ;)
שואל השאלה:
אם נגמר לי תקופת המלווה ואני רוצה להסיע אוטו מלא אז המלווה צריך להיות איתי באוטו?
אם נגמר לי תקופת המלווה ואני רוצה להסיע אוטו מלא אז המלווה צריך להיות איתי באוטו?
באותו הנושא: