8 תשובות
אוטו מלא
לא נכון, 2 אפשר להסיע שאתה בלי המלווה
אוטו מלא אבל כשאת לבד את ועוד שני נוסעים
מלווה+2
כן עד שנגמר הנהג החדש שזה שנתיים בערך
שאת עם מלווה את יכולה אוטו מלא ;)
שואל השאלה:
אם נגמר לי תקופת המלווה ואני רוצה להסיע אוטו מלא אז המלווה צריך להיות איתי באוטו?