4 תשובות
אחי הגדול עשה אצל מישהו ממש טוב (ויקר) אני אשאל את אבא שלי כשהוא יגיע, אז תכתבי לי בבקשה משהו לאשר כדי יהיה לי בהתראות.
קראו לו פרופסור פינקלשטיין, מסתבר שהוא התאבד.
שואל השאלה:
אויי
אנונימית
שואל השאלה:
כןכן
אנונימית