התחברות
הרשמה
זה באמת כל כך נורא להיות עצלן,חסר מוטיבציה ובטלן?
31 בינואר 2023, 10:23
עצלנות
חוסר מוטיבציה
בטלנות
עצבים
עייפות
5 תשובות
אפשר להגיד שכן
ה
השבלולון החתיך
כן אבל לא מוגזם
ב
ברונו מארס הלב
כן..
צ
צאחלה חמודה :)
ברור
ת
תימניה שאוהבת (ג')חנונים
אם אתה בן 4- כן
p
peanuts UwU
באותו הנושא:
זה באמת כל כך נורא להיות בן אדם עצלן,בטלן וחסר מוטיבציה?
איך להיות פחות עצלנית ויותר עם מוטיבציה?
זה רע להיות בן אדם חסר מרץ,חסר אנרגיה,חסר מוטיבציה,עייף,אדיש ועצלן?
שאלה זו מופנת לאנשים שהיו ממש עצלנים וחלשים וחסרי מוטיבציה ועכשיו לא עצלנים ומתאמנים ועם מוטיבציה
אתם מגדירים את עצמכם כעצלנים או כאנשים עם מוטיבציה?
איך להפסיק להיות עצלן,בטלן,חסר מוטיבציה ואפס?
איך למצוא מוטיבציה ללמוד כל היום ולא להיות עצלנית ולא ליהנות בכלל משום דבר??
איך להפסיק להיות עצלן? באמת שזה כבר מציק
מישהו פה מעוניין / מעוניינת להיכנס לכושר או שכולם עצלנים וחסרי מוטיבציה?
אני בשירותים 40 דקות ואני עצלנית לקום בבקשה מוטיבציה
איך לקבל מוטיבציה להתאמן? אני עצלן מידי