אני בכיתה י' ויש את ההערכה חלופית (בחנים) שזה נכנס ל-30 אחוז בתעודת בגרות. מאוד מאוד חשוב לי לקבל באנגלית 100 בבגרות וקיבלתי עד עכשיו 100 בכל הבחנים- והיה איזה בוחן שקיבלתי 90 עכשיו. אני מאוד מודאגת שזה ישפיע על ה30 אחוז ויוריד לי את הציון בתעודת בגרות. מישהו מבין איך זה עובד ויכול לעזור לי?