10 תשובות
כפיים
מה את רוצה
כלום זה חובה
שואל השאלה:
לאלא
אמרו לנו תעודת הצטיינות או נקודות לאוניברסיטה או משהו
אנונימית
אהה חייבים מחוייבות אישית בשביל לקבל תעודת הצטיינות
שואל השאלה:
לא. בכיתה י זה חובה
כיתה יא חובה 30 שעות, אם עושים יותר מקבלים משהו אבל אני לא זוכרת מה
וזה מה שאני שואלת
אנונימית
לא איזה מה פתאום נראלך
זה חובה לבגרות למה שהם יעשו מזה זכות
שואל השאלה:
לא, 30 שעות זה חובה
60 זה רשות ומקבלים על זה משהו
אנונימית
אז תשאלי את הרכזת חברתית שלך
אצלנו לא נותנים כלום למיטב ידיעתי
אני עשיתי כבר הרבה מעל 100 ולא אומרים לי על זה כלום
אולי תשאלי את המורים בבית ספר שלך
אם עושים 60 שעות כל שנה מכיתה י' עד כיתה י"ב כתוב בתעודת בגרות שסיימת מעורבות חברתית בהצטיינות. לנו גם אמרו שמוסדות להשכלה גבוהה מעדיפים לקבל אותך כשהם רואים את זה אבל לא בדקתי את העניין.