6 תשובות
תשלח
אם זה תמיד ככה תצטרכו דבר על זה
לא כנראה שהיא מתחילה שיחה איתך רק כשמשעמם לה
תכתוב לה ככה
זה מרגיש לי שאני שולח לך הודעה ראשון את עונה יבש אבל שאת שולחת הודעה ראשונה לא ככה
תוכלי לשנות את זה?
שואל השאלה:
את מתוקה אבל זה לא הודעה שגבר שולח לבחורה, זה הודעה נואשת וילדותית
אנונימי
פשוט תגיד לה מה שאתה מרגיש, בעיניי כנות זה הדבר הכי חשוב, ואני בטוחה שהיא תעריך את זה
אולי אתה מתחיל שיחות לא מעניינות ? או שהיא מרוחקת בגלל משהו
ומחזקת את התגובה מעליי אולי היא באמת לא שמה לב
אנונימית