16 תשובות
בטח
יאפ
היום הם יותר מביכים אבל כן
אנונימית
כן
עדיין
שואל השאלה:
יותר?
כןכן
אנונימית
זה כמו אבולוציה זה לא נגמר
רק בבית ספר שלי יש 9 מהשכבה
שלא נדבר על ט
אנונימית
כן ותמיד יהיו
אני מקווה לפחות
צריך קצת גיוון אי אפשר שהאוכלוסייה פה תהיה בנויה בעיקר מערסים וצאחלות זה גיהנום
שואל השאלה:
אני מץ על התגובות פה
כן, בעיקרון יש שם ערסים אבל רוב הערסים הולכים אחרי איזה שעה כי אין להם מה לחפש שם...
שואל השאלה:
הם שם כדי לעשן בגג
הלוואי שישארו אחרי זה העולם יהיה משעמם וגם כיף איתם המוזרות שלהם מספקת
שואל השאלה:
מסכים^
אנחנו עדיין פה ;)
יש אבל יש הרבה ערסים שבאים לצחוק עליהם
אני סנטרר
ורק שתדעו שיש מלא ילדי סנטר מביכים אבל יש גם כאלה שהם אחלה יש גם ערסים שהם מביכים זה לא כל הילדי סנטר