3 תשובות
שואל השאלה:
יש לי את זה כל שנה בחורף זה לא משהו שעובר, זה עובר רק בין העונות
יש לי את זה כל שנה בחורף זה לא משהו שעובר, זה עובר רק בין העונות
אנונימית
קרם לידיים!
ממליצה לך לתתיעצי עם רופא