התחברות הרשמה

שאלה בנושא זוגיות כנסו בנים בנות בבקשה כנסו!!

אני לא יודע אם לשלוח לה לילה טוב.
בכללי כל הזמן אני שולח לה מה קורה, איך את, בוקר טוב וכל זה והיא בקושי.
ואמרתי לה כבר, היא עשתה את זה כמה זמן ואז הפסיקה.
לשלוח לה לילה טוב?
ובכללי בנות בנים תעזרו לי איך להפוך את הזוגיות שלנו ליותר טובה.

*בני 13 עוד מעט 14

תודה לעונים!
3 בפברואר 2023, 21:01
מערכת יחסיםהתאהבות    
תשובה אחת
אז תעיר לה שוב ותשלח הכל בסדר
אני מאמינה שאם היא בזוגיות איתך אין לה סיבה לא לרצות לדבר איתך
H
H~S
באותו הנושא:
שאלה בנושא זוגיות בנים, בנות כנסו
תגידו יש לי שאלה לגבי זוגיות כנסו
שאלה על גיל וזוגיות כנסו *אם* יש לכם כוח...
צריך יעוץ בנושא זוגיות כנסו בבקשה
בנים (16+) אשמח שתעזרו לי בנוגע לכמה דברים בנושא 'זוגיות'
זוגיות בנים ובנות כנסו^
יש לי שאלה לאנשים בזוגיות או שהיו בזוגיות כנסו
שאלה בקשר לזוגיות וקריירה (גם אם אתם לא בזוגיות כנסו)
כנסו זה שאלה בנושא זוגיות
כנסו זה בנושא זוגיות
שאלה על זוגיות ואכילה כנסו שנייה