12 תשובות
מה אכפת לך מה אנשים חושבים שימותו
ממש לא
לדעתי מביך טיפה פשוט שמרי לעצמך
שואל השאלה:
כן טבל אתה בן עליי ירדו אם אני ישים^^^
אנונימית
אין דבר כזה מביך, ועוד ברשת החברתית.
אנשים שוכחים מה שעשית, תוך כמה שניות אחדות.
האלה שלא, הם לא מתעסקים בדברים החשובים בחיים נגיד ככה
וחוץ מזה, תמיכה בראפר שאת אוהבת תמיד חשוב (:
הכל בסדר, תרגישי חופשייה לבטא את עצמך ואת הדברים שאת אוהבת
YSL
חח התקף עצבים קל טמבל תקראי לאביך
תעשי מה שבאלך
מאוד
אני שמתי את ציף
לא מביך
^טעות שלך..
גם אני קראתי בהתחלה טמבל אבל זה טעות היא התכוונה לאבל
לשאלה : תלוי בת כמה את כזה
אה אם כך טעות שלי