3 תשובות
השביתה היא על יסודית.
גם תיכון וגם חטיבה.
גם תיכון וגם חטיבה.
נראלי שכן אצלנו זה מופרד ןעדיין יש לנו שביתה בחטיבה
אנונימית
לא
באותו הנושא: