6 תשובות
כניראה שהוא פשוט לא נוגע בבנות גם לא באחותו וזה היה ספה קטנה ולא היה לו נעים
כי אצל חרדים שומרים נגיעה *יחסית* גם בין אחים
כי אצל חרדים שומרים נגיעה *יחסית* גם בין אחים
שואל השאלה:
אחד אני בן ואנחנו לא שומרים נגיע, וגם הוא לא שומר עם אשתו
אחד אני בן ואנחנו לא שומרים נגיע, וגם הוא לא שומר עם אשתו
אם זה לא נידה אין סיבה כלשהי שאני יודע עליה...
למשך כשבוע וחצי כל חודש בני זוג דתיים שומרים נגיעה
אה זה בגלל שאישתו רצתה לשבת
חשבתי שאתה בת...
חשבתי שאתה בת...
אם זה לא נידה אז אולי הוא לא רצה שתשב ליד אישתו על הספה השניה כדי שלא תגעו בטעות או משהו..
באותו הנושא: