התחברות הרשמה

השביתה זה רק לתיכונים?

4 בפברואר 2023, 14:02
תיכוןשביתהשביתות    
8 תשובות
אכן
א
אשת העולם הגדול
כן
Space
שואל השאלה:
לחטיבה אין?
אנונימית
נכון^
אין
I
It's happening again
רגע ואם זה חטיבה ותיכון ביחד?
עדיין אין שביתה לחטיבה?
ל
לוחמת של תקווה
כן
כ
כלתך לעתיד
בנתיים כן
ב
ביסלי ובמבה
כן
I
It's happening again
באותו הנושא:
שביתה בתיכונים או לא שביתה בתיכונים זאת השאלה
אמרו שאולי תהיה שביתה לתיכונים ב2.9 זה נכון???
לא הבנתי היום בבוקר אמרי שאין שביתה לתיכונים ועכשיו כן יש שביתה?
באמת יש שביתה לתיכונים ממחר עד חנוכה...?!
מחר שביתה לתיכונים?
יש מחר שביתה לתיכונים?
אמרו שיש שביתה לתיכונים ביום הראשון לבית ספר?זה נכון או סתם שטיות?
השביתה לתיכוני אורט בוטלה?
נכון לעכשיו, מתוכננת שביתה לתיכונים?
אז בסוף יש שביתה לתיכונים ביום הראשון ללימודים?
בוטל השביתה לתיכונים מחר?