12 תשובות
מתעלמים מההרגשה והמחשבה הזאת.
את תתחרטי על זה שתגדלי, זה סתם הורמונים וגיל ההתבגרות.
את תתחרטי על זה שתגדלי, זה סתם הורמונים וגיל ההתבגרות.
אוי ואבוי
מחכים או מאוננים בשלב הזה
מאוננים
אם* ולכי לישון
אנונימי
שואל השאלה:
לכי את לישון
לכי את לישון
אנונימית
מחכים
זה גיל ההתבגרות חיים שלי!
זה קורה לכולם
(גם לי לפעמים...חחח...)
אבל ממשיכים הלאה עד שיעבור!!!
זה קורה לכולם
(גם לי לפעמים...חחח...)
אבל ממשיכים הלאה עד שיעבור!!!
גם אני חרמנית רצח אבל אני לא מוכנה עדיין אני בת 15 ומזדהה ככ
אנונימית
כמאמר השיר
את ערה?
לך לישון
את ערה?
לך לישון
אממ בת כמה את?
אנונימית
לא יודעת אם התכוונת אליי אבל אני 16
באותו הנושא: