5 תשובות
לוקחים אותנו מהבית ספר לשם
זה נחמד אני ממליץ
לא הלכתי אבל אמרו שסבבה
אל תזמין אחי מבילך
כן תלך לקחו אותנו מהבית ספר ואין קטעים כאלה מביכים