6 תשובות
הגיוני לגמרי
הגיוני... אבל מה את עושה בסטיפס אם את בתואר שני? תואר שני למה את?
אנונימית
שואל השאלה:
למה יש חוק שאומר שזה רק לבני נוער? פעם היה סטיפס מבוגרים אבל סגרו אותו ^
למה יש חוק שאומר שזה רק לבני נוער? פעם היה סטיפס מבוגרים אבל סגרו אותו ^
אנונימית
תעני לאיזה תואר את חח אני בספק אם יש לך זמן לסטיפס בתואר שני
אנונימית
שואל השאלה:
רואים שבחיים לא היית באוניברסיטה
ישלי זמן פנוי.. נגיד אתמול לא למדתי כל היום ונחתי וזה לא מונע ממני להצליח, זה אפילו עוזר
ללמוד כל היום רק מזיק לגוף
צריך לדעת איך להתארגן ^
רואים שבחיים לא היית באוניברסיטה
ישלי זמן פנוי.. נגיד אתמול לא למדתי כל היום ונחתי וזה לא מונע ממני להצליח, זה אפילו עוזר
ללמוד כל היום רק מזיק לגוף
צריך לדעת איך להתארגן ^
אנונימית
כן.
אני מתקשה לדמיין כזאת דילמה של החיים אחרי.
אני עוד רגע מתחילה שנה שנייה באוניברסיטה (התחלתי בגיל 17) והתכנון שלי אחר כך הוא מסלול ישיר לדוקטורט.
אולי כדאי לך להתחיל לאסוף מידע או להיוועץ בוותיקים ממך שעברו את אותו הדבר.
אני מתקשה לדמיין כזאת דילמה של החיים אחרי.
אני עוד רגע מתחילה שנה שנייה באוניברסיטה (התחלתי בגיל 17) והתכנון שלי אחר כך הוא מסלול ישיר לדוקטורט.
אולי כדאי לך להתחיל לאסוף מידע או להיוועץ בוותיקים ממך שעברו את אותו הדבר.
באותו הנושא: