5 תשובות
נכון פילון
גם אני ישנתי כמו פילה
דווקאכל האנונימים נשמעים לי חתיכים
שואל השאלה:
כי אני קומה 1 ולא הרגשתי את הרעידת אדמה.. מרגיש שישנתי כמו פיל
אנונימי
אני דווקא חושבת שההפך אבל אני לא בטוחה