11 תשובות
לא הרגשתי.
אני הייתי כבר בחלום השישי
אני
אני לא
אני ולא קלטתי שזה רעידת אדמה עד שנכנסתי לכאן רבע שעה אחרי
התעוררתי למיטה באמצע הלילה שקצת התנדנדה מהרגיל ולא קישרתי את זה לרעידה, גיליתי בבוקר
אני ממש הייתי משוכנעת שאני מפתחת איזה משהו נפשי
לא ידעתי שזה קרה על שאמרו לי
לא אני
ממש הרגשתי, בהתחלה חשבתי שאני הוזה או שזה סחרחורת או חלום ואז פתחתי אור וראיתי שהכל זז ושמעתי ששאר המשפחה התעוררה גם