4 תשובות
שואל השאלה:
ולמי יותר מרגיש
מרגישים יותר בקומות גבוהות כי בקומות נמוכות הבניין יותר יציב ולמעלה הןא לא
וככל הסיכויים קומה 1 מפני שיש להם אופציה לצאת מהבניין
שואל השאלה:
אז איך מרגישים את זה אם זה לא עובר בלמטה
^
זה עובר כמובן
אבל מפני שקומות קרקע וקומות נמוכות יותר יציבות יותר מקומות יותר גבוהות זאת הסיבה
כי למעלה הכל לא יציב ולמטה זה יותר יציב כי זה מחובר לאדמה