2 תשובות
יש מצב
היתה עוד אחת היום גם בסביבות 12 בצהריים שלא ממש דיברו על זה
אין מנ להיות בלחץ כנראה שזה לא יעשה נזק , את יכולה להסתכל באתר של פיקוד העורף למה לעשות
היתה עוד אחת היום גם בסביבות 12 בצהריים שלא ממש דיברו על זה
אין מנ להיות בלחץ כנראה שזה לא יעשה נזק , את יכולה להסתכל באתר של פיקוד העורף למה לעשות
אי אפשר לדעת אבל כנראה שלא, בכל מקרה בקומה 10 זה יותר בטוח לדוגמה מקומה ראשונה או שניה
אנונימי
באותו הנושא: