7 תשובות
מאוד רע אבל היא סתם שחצנית
לשבור לבבות זה קצת..
זה להיות בן אדם רע, להנות מזה שאנשים בוכים בגלל שאנחנו פגענו בהם, לא נראה לי נורמלי.
אולי אמפתיה זה לא הצד החזק שלה
זה רע ומגעיל
סתם ככה אמרה את זה?
אנונימית
קצת מלחיץ
תשמעי יש בזה משהו כיפי לדעת שמישהו בוכה בגלל שהוא מרגיש כלפינו משהו
כי הם לרוב לא מראים רגשות

אין בזה כלכך משהו רע כי *כל* בני האדם כאלה, בני אדם יקטינו אנשים, יזלזלו באנשים ועוד בשביל להרגיש טוב עם עצמם.זה אנושי.

כן זה לא בסדר אבל ... כולנו עושים את זה בתור בני אדם.
ממש מגעיל. בטוח שככה היא אמרה?