32 תשובות
שואל השאלה:
אוי חחח למה?
אנונימי
^^^
אנונימית
כולם חושבים שאני לסבית ומרוב שהם אומרים את זה אני..
אנונימית
אני חושבת שאני א מינית
אנונימי
יש לי פחד אמיתי מגברים ואני לעולם לא אצליח לראות בהם בני אדם במקום חיות טרף
אנונימית
מסכימה^
אנונימית
אני משקרת לכולם על בסיס יום יומי על הכל
גם דברים שוליים וגם גדולים
אנונימית
אני מתחרמן כשמישהו מפליץ
אנונימי
זה עושה לי את זה שאני מפנטזת שהציצי שלי גודל
אנונימית
אני מתחרמנת מאלימות מינית, אונס, השפלה, ועינויים עד לרמה של עילפון ומוות
ואני לא יודעת למה אני נדלקת מזה
אנונימית
אני מקנאת בדברים שאין לי את הזכות לקנא בהם
דברים שלא קשורים אליי בכלל ושאין לי שום סיבה הגיונית לקנא
ואני לא יודעת לפרגן
אנונימית
עולה לי חיוך כשקורה משהו רע (גם אם זה לי)
אנונימית
הייתי רוצה שיאנסו אותי, אני חושבת שזה יחמיא לי שמישהו רוצה לעשות אותי, אני גם חושבת שזה יעלה לי את הביטחון העצמי
אנונימית
אני חושבת שאני לא מושכת
אנונימית
17
אנונימית
מי שכתבה את זה ''אני מתחרמנת מאלימות מינית, אונס, השפלה, ועינויים עד לרמה של עילפון ומוות
ואני לא יודעת למה אני נדלקת מזה''
אמאלה אני בשוקק
גמני מתחרמנת מזה חח
חשבתי שאני המפגרת היחידה
אנונימית
יש לי משהו לכתוב אבל אני מפחדת שחברות שלי יזהו אותי
אנונימית
ישנתי בחדר עם ההורים שלי עד גיל 11 כי פחדתי מהחושך
אנונימית
אני מתחילה לשנוא את כל החברות שלי
אנונימית
יש לי קראש על אותו אחד כבר בערך חמש שנים והוא אפילו לא ידיד שלי או משהו... הוא בן של חברים של המשפחה ואנחנו נפגשים רק ממש פעם ב אומרים היי מה נשמע ושם נגמרת האינטראקציה. ואני עדיין דלוקה עליו.
אנונימית
יש לי המון מחשבות ואימפולסים אלימים ולפעמים זה גם מתנגש עם המיניות שלי.
האנשים שמעלי שמתחרמנים מאלימות מינית אני חייב להגיד שאני מבין מאיפה זה מגיע עד כמה שזה לא נעים לי לומר.
אנונימי
כל בנאדם שאני רואה ברחוב אני מדמיינת אותו דרוס או מת
אנונימית
^^^^^^^ וואי מעריכה את ההודעה, יש מצב
אנונימית
כל פעם שאני מדברת עם בן אדם אני מדמיינת איך זה ירגיש לתקוע בו סכין
אנונימית
לא סוד כמוס לפרה ולסוס אבל זה הסוד שלי שאני מגנה עליו בעורי ובשיניי (אם נתחשב בעובדה שיש 10 בנות שיודעות אותו ואני סומכת על בקושי חצי מהן)

וזה שיש לי קראש
ואני עומדת לחסוף את שמו המלא כולל כיתה אז אם יש פה מישהו מהשיכבה שלי (כבר דיברתי פה עם מישהו מהבית ספר שלי) יעשו 1+1 ויגלו אותי בשנייה

אורי רובין מהכיתה שלי ז'1

והוא חמוד וגם די חתיך ויחסית גבוה (אם נתחשב בעובדה שזו שיכבה של מכוערים מטר ובמבה נוגט)
יש לי חברה ואני מאוהבת בה בטירוף ותמיד אמרו לנו שאנחנו מתאימות וירדו עלינו יקראו לנו לסביות.

יש לי קראש על ילד שקטן ממני בשנה וחצי והוא דלוק עליי וחברה סבבה שלי גם דלוקה עליו ואני מנסה לגרום לו לשכוח אותי ולעזור לה איתו כי ליטרלי יש לי חברה!!!
אנונימית
שואל השאלה:
סתם מסקרנות בת כמה את ובן כמה הילד
אנונימי
13 וחצי אני 12 הוא
אנונימית
עכשיו יגידו יא קטינה זה כלום
אנונימית
אני לוקחת כל כך קשה חברויות שאם יתנהגו לידי בדרך שאני לא מתחברת אליה אני אכנס לתסביכים ודיכאון
אנונימי
אני חושבת קשה לי עם העולם לפעמים ועם כל הקטע של דתות ואתאיזם , אני יכולה לנסות להבין אבל בגלל שגדלתי בחינוך הדתי, אז טוב, דברים משתנים בעולם , לפעמים זה קשה להתמודד עם זה, אני לא תמיד ביחסים טובים עם אלוקים רוב הזמן ורוב הזמן אני כועסת עליו וגם שונאת אותו בגלל הקטע עם הלהטבים , למרות שאני לא יודעת בדיוק איך להתמודד עם זה, אני יכולה קצת,לפעמים אני לא מסכימה עם החרדים עם רוב הדברים למרות שאני יודעת שהם יתקשו לשנות את אורח החיים שלהם וכל זה כי הם גם ככה התרגלו לזה עדיין להיות חרדים ולשנות אורח חיים וכל זה לא פשוט, חשבתי על תיאוריות על מה יקרה אם יהדות נכונה או נצרות או אסלם או אתאיזם נכון או לא, הבעיה שאם יהדות נכונה, האתאיסטים יצטרכו נטו לחזור בתשובה לצערם , להטבים .. אני מצטערת אני לא יודעת, תכלס אם נצרות נכונה, בקטע הטוב תוכלו לחגוג חג מולד וכל זה בלי בעיות, זה אולי לא בדיוק נכון, יש לי צדדים אפלים לפעמים בתת מודע, אני לא יודעת אם אני מופנמת או מוחצנת או באמצע או שזה בגלל חרדות או שזה תירוץ או משהו כזה, והאמת אני לא יודעת אם אני יודעת איזה אורח חיים יהיה לי בעתיד, קשה לי לומר שדתי למרות שאני די אוהבת לשמור שבת וכל זה אבל בעולם הזה הכול מסובך,ולא יודעת לגבי משהו אחר, אני לא יודעת איך לגדל ילדים בעולם הזה ולא יודעת אם אני אוכל להביא ילדים בעולם שיש לפעמים פיגועים, ורוב בעיות בין דתות ודעות וגם דברים אחרים. רוב זמן זה בגלל שאני מפחדת שבגלל הקהילה שאני אהיה בה... אני לא יודעת אם אני יכולה לספר עוד, אני מפחדת מוות .רוב המחשבות שלי לא משהו בגלל המצב הזה, גם לא יודעת איך להתמודד במצבים אחרים, אני לא יודעת איך לנחס את זה , כי ייתכן שזה יישמע הומופבי אם אני אגיד את זה ומחשבה הזו שאולי אם יהיה לי ילד להטב, אני מפחדת שאני אעשה מה שהורים אחרים עשו בחינוך דתי או חרדי, מצד שני זה יהיה אתגר גדול להתמודד עם זה, אני גרועה במבחנים ואני שונאת שגורמים לי לבחור בין זה לזה, ראיתי מה קרה שם במקרים כאלה, אולי אני אצליח או לא . אם לא, והוא יבוא לפה, לפחות שיהיה מאושר בקהילה להטבית או חילונית, במקרה , אני יודעת שזה אולי לא יישמע טוב, וכן סביר להניח שאני די הומופבית עדיין למרות שיש לי ידיד להטב, אני שונאת דתות לפעמים, וכל הקטע עם הדת ולהטבים מעצבן אותי, בגלל שהדת לא בדיוק מחבבת את זה אבל אולי אין לזה בעיה , אולי פשוט אהיה רוחנית מאשר דתית, נראה לי שאנשים רוחניים אין להם בעיות עם להטבים או אתאיסטים יחסית, הם מאמינים באלוקים וכל זה אבל מעבר לזה, אתאיסט, להטב, הכול טוב, אפילו לאתאיסטים יש פחות בעיות זה, מצטערת אם זה יוצא הומופבי או פוגעני אנשים להטבים או נשים או א,נשים, אני לא תמיד יודעת איך להתנהג ולתנהל במצבים כאלה, עד כמה שאני הייתי באמת רוצה לקבל אתכם ואתכן ובלי בעיות וכל הקטע הזה של דת לא מתירה או שאין לזה בעיות. יש לי מלחמות פנימיות בתוכי. וכן לפעמים אני לא סובלת את אלוקים בגלל זה למרות שאני תוהה אולי יש גן עדן גם ללהטבים או שהוא לא בדיוק עם בעיה נגד זה.. לפעמים זה קשה עם אתאיסטים עדיין , אבל אני יודעת שגם להם קשה, ועדיין יש קול במוח שלי שאומר לי ישר דת ודת ודת, זה קשה, שלפעמים אני צריכה הפסקה מכל זה, תכלס כל הנושאים האלה בעצמם הם משהו קשה להתמודד, מצד שני למי אין קושי. אני לא יודעת איך זה ייצא פה ואיך תהיה התגובה של הרוב, אם זה ייצא פוגעני מדי, או הומופבי אני מצטערת אם אמרתי לכם או לכן משהו שפגע ברגשותיכם או רגשותיכן בתור גייז, לסביות, בי, טרנס, קיוורים, פנאסוקולים ,ועוד אנשים ונשים מקהילה להטבית, אתאיסטים אם זה פגע בכם בצורה כלשהי סליחה. אני עם אוטיזם לפעמים קשה לי לדעת אם אני אומרת משהו שפוגע או לא פלוס החרדות שלי תמיד .. והקטע עם הדת גם לפעמים מעצבן אותי .. מערכת היחסים שלי עם אלוקים קצת לא משהו ואני מנסה לברר דברים אולי לבדי ויש לי לפעמים שאלות וספקות וכל זה בנוגע לזה, אני קצת מעדיפה לעבור את זה בלי שאנשים יתערבו ויפריעו לי או יבלבלו אותי, זה המסע שלי ולפעמים אני לא שולטת במה שאני אומרת או כותבת את זה.
למה כולם פה עושים מינוסים לסודות של אנשים